But if you like this kind of pop-up hey, it's the best system there is!.

Haha, ik weet nog dat ik een keer wat moest doen op een PC van William... nou, dat was inderdaad geen pretje! Blij dat mijn computer wel gewoon snel & stabiel ismaar hangt wel continu op, download de gekste dingen, allerlei onderdelen weigeren plotseling dienst, programmatuur crashed voortdurend.........the list is endless.
Wat is dit nu?. Op een MAC is het een toetsencombi idd, maar dan hebbie em gelijk netjes op je bureaublad (of waar je em hebben wilt) staan!. Op de PC is het een knop "prtscr" (waar zit ie ook alweer?) en dan moet je het plaatje uit het geheugen copy-pasten in een programma, bijv. Word. Als ik dat doe, dan heb ik hem in Word staan, maar vervolgens kan ik er niets meer mee doen!. Noem dat eens een verbetering als je durft.- moet je veel moeilijker doen voor een screendump (wat was het nou.. alt + f2 + 4 ofzo)
Haha, ik heb nooit gesnapt waarom mensen plaatjes in een tekstverwerker plakken als het ze enkel om het plaatje gaatBrannew wrote:Op de PC is het een knop "prtscr" (waar zit ie ook alweer?) en dan moet je het plaatje uit het geheugen copy-pasten in een programma, bijv. Word. Als ik dat doe, dan heb ik hem in Word staan, maar vervolgens kan ik er niets meer mee doen!. Noem dat eens een verbetering als je durft.
Tja, in mijn besturingssysteem/browser/vader is beter/sterker-"discussies" willen mensen nog weleens vergeten dat ze ergens eigenlijk gewoon intelligente wezens zijn...Op de PC is het een knop "prtscr" (waar zit ie ook alweer?)
Wablief? Zeker opgegroeid in de buurt van de grens met Duitsland, ben je niet?Brannew wrote:Ach Sen, "was sich liebt das neckt sich".
ik ken die uitdrukking ook hoorSen wrote:Wablief? Zeker opgegroeid in de buurt van de grens met Duitsland, ben je niet?Brannew wrote:Ach Sen, "was sich liebt das neckt sich".
Geef je erom het uit te leggen?tiewrap wrote:ik ken die uitdrukking ook hoorSen wrote:Wablief? Zeker opgegroeid in de buurt van de grens met Duitsland, ben je niet?Brannew wrote:Ach Sen, "was sich liebt das neckt sich".