Nieuwe opzet Busy

Something not working? Like to see some additions? A new g33k-code? Post it here...

Moderators: D-vide, busyr

Frenzy
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Nieuwe opzet Busy

Post by Frenzy » Fri Oct 17, 2008 3:07 pm

Als er dan toch aan een nieuwe versie van het forum wordt gewerkt, kunnen we wellicht gelijk het e.e.a. schrappen. Mijn voorstel:

• Technische vragen (This Website en G33k-talk gecombineerd)
• Chat
• Offtopic
• Cool pic’s
• Releases
• The Bassment
• Live on stage
• De 1e Verdieping
• MC’s (1-2 en phat poets gecombineerd)
• DJ’s/Producers (Beat Creators/Turntablism gecombineerd)
• Breakers
• Graffiti
• Xnoizz Hiphop

Busy, zonder druk op jou te willen leggen, maar waarom duurt het zo lang voordat de nieuwe versie draait? Zoveel werk kan dat toch niet zijn? En verschillende mensen hebben aangegeven te willen helpen, kun je het niet out-sourcen of zo? Ik wil gewoon meedenken haha!
In brightest day, in blackest night,
No evil shall escape my sight
Let those who worship evil's might,
Beware my power, Green Lantern's light!!!

Sen
Modder-eter
Modder-eter

Post by Sen » Fri Oct 17, 2008 3:51 pm

Ik denk dat het voor Remco gewoon niet zo'n hoge prioriteit heeft en hij het druk genoeg heeft met andere dingen (die dus belangrijker voor hem zijn).

Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Michaël » Fri Oct 17, 2008 9:08 pm

En begrijpelijk :P Kdenk dat je het niet moet onderschatten. Dr kan aardig wat tijd inzitten

busyr
roet
roet

Post by busyr » Sat Oct 25, 2008 9:55 pm

Sen wrote:Ik denk dat het voor Remco gewoon niet zo'n hoge prioriteit heeft en hij het druk genoeg heeft met andere dingen (die dus belangrijker voor hem zijn).
Tja, zo ongeveer..

't Is de laatste tijd zo druk @ work dat ik er thuis amper nog energie voor over heb... En tja, d'r zijn ook nog andere dingen die moe(s)ten gebeuren, waar 'n hoop tijd in gaat zitten...

Maar op zich wel 'n idee om 'n beetje dingen samen te voegen...

R!

MrJoax
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by MrJoax » Sat Oct 25, 2008 11:09 pm

offtopic schrappen.. mensen houden zich maar gewoon aan et topic

Al die losse elementen kunne ook de prullebak in.. doe graff maar in cool pics ik ben nagenoeg de enige die sjit post daar daar heb je niet een forum deel voor nodig

maak een ding hiphop maak Releases en live on stage daarin sticky en laat dit een vervanger zijn voor de veel gebruikte forum delen The Bassment, MC’s, DJ’s/Producers, Breakers

en dan hep je nog kruislawaai.. dat ken natuurlijk sowieso opgedoekt worde.. welke ouderwetse idioot luistert er anno 2008 nou nog radio
Disclaimer: Bovengenoemde tekst verklaart mij niet heilig en is ook geenszins bedoeld om familie in Christus in een hoekie te duwwen o.i.d. laat ieder woord hier gesproken door wie dan ook gewoon stof tot nadenken zijn

Hay*Lane
Serious Bandwidth Consumer

Post by Hay*Lane » Sun Oct 26, 2008 9:10 am

Zeker niet de offtopic kamer schrappen! Velen voelen zich daar thuis...

If there's a design, there's a Designer.
If there's a plan, there's a Planner.
If there's a miracle, there is a God.

DA-BOS
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by DA-BOS » Sun Oct 26, 2008 8:04 pm

zo lang busy r niet zo chaotisch wordt als een Hyves site van puberende tieners vind ik het al lang goed. Er zijn belangrijkere zaken als het aanpassen van een forum. Neemt niet weg dat ik snap dat mensen met een professionele kijk op internet toestanddenzich er aan kunnen ergeren maar ja het gaat toch meer inhoud als om de vorm dus richt je daar dan meer op vind ik. Ik hoop nu niet dat ik veel mensen over me heen krijg want tis niet slecht bedoeld. Alleen ik vind heel veel aanpassingen niet nodig want dan moet ik daar weer aan wennen en dingen uitzoeken. Trouwens de site is al toch al een aangepast poosje trug ? heel andere voorkant nu toch ?

MrJoax
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by MrJoax » Sun Oct 26, 2008 10:44 pm

je heb enerzijds natuurlijk gewoon gelijk.. maar de vorm moet de inhoud wel dienen.. en ik vind/denk dat de vorm de inhoud in de weg staat.. heel typisch voor christelijk nederland natuurlijk :D dus in die zin ook wel weer een eerlijke weergave van de realiteit.. we denk in veel te veel hokjes.. haal neer die muren!!!
Disclaimer: Bovengenoemde tekst verklaart mij niet heilig en is ook geenszins bedoeld om familie in Christus in een hoekie te duwwen o.i.d. laat ieder woord hier gesproken door wie dan ook gewoon stof tot nadenken zijn

busyr
roet
roet

Post by busyr » Mon Oct 27, 2008 1:25 pm

Hehe... misschien wel 'n idee... ik kan natuurlijk ook gewoon nu 't forum omgooien, terwijl 't nog niet "af" is, en dan de rest 'in productie' aanpassen...

Aan de andere kant... 't is nooit echt "af", dus ....

Misschien wel zo handig, krijg ik gelijk commentaar op wat wel en niet goed is, en welke mod's mensen nog missen...

En ach, af en toe ff 't forum uit de lucht voor onderhoud, d'r zijn ergere dingen (hoewel, sommige forum-junkies kunnen echt niet zonder...)

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Re: Nieuwe opzet Busy

Post by tiewrap » Mon Oct 27, 2008 4:22 pm

vetjes hoor :)
1 dingetje: maak die achtergrond wat groter en gum 'm weg naar zwart ofzo; ik krijg nu links en rechts een blauwe balk te zien (en ja, ik heb een asociaal groot scherm hier, maar toch...)

busyr
roet
roet

Post by busyr » Mon Oct 27, 2008 4:42 pm

yeah, al dat soort dingen graag posten in dit topic!!!

e.e.a. moet nog verder afgewerkt worden, en met dit soort input kan ik wat mee...

Rusp

Post by Rusp » Mon Oct 27, 2008 8:39 pm

Wat mij betreft mag het navigeren nog ietsjes makkelijker gaan door bijvoorbeeld de navigatie balk ook helemaal beneden erbij te zetten

Dit dus:
* Board index ‹ General stuff ‹ This website

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Mon Oct 27, 2008 8:56 pm

en ik mis de quick reply functie...

Dja
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by Dja » Mon Oct 27, 2008 9:17 pm

Ik vind die rode header lelijk. En het is nog beetje onduidelijk allemaal, vooral welke topics er het laatst is gereageerd.
"Extraordinary claims require extraordinary evidence"

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Mon Oct 27, 2008 9:21 pm

miss kun je specificeren wat je bedoelt met 'lelijk'?
ik zou als designer ook niet zoveel kunnen met zo'n opmerking....
bedoel je dat het niet zo mooi is als iemand hoofd onder het logo verdwijnt? vind je de kleuren niet matchen? etc

Post Reply