Ik en mn leven

Tha place 4 emcee's to hang out...

Moderators: D-vide, busyr

Fr3akFac3
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Fr3akFac3 » Fri Dec 29, 2006 10:59 pm

matthijs wrote:dit is geen commentaar op de track van mc spit fire, maar ik vraag me af, waarom lees ik in veel teksten dat iedereens leven zo basketbal is? Weten jullie wel wanneer een leven echt zwaar klote is? Hebben mensen die dit soort dingen schrijven wel echt zo'n leven. Is een echt klote leven het wel waard om over te schrijven? Heb je sowieso nog de energie om iets te schrijven als je echt een kloteleven hebt?
Zomaar wat vragen die bij mij opkomen...
MC_Spit_Fire wrote:Je zei: Heb je sowieso nog de energie om iets te schrijven als je echt een kloteleven hebt?
Van je afschrijven werkt...in iedergeval bij mij. Meestal is dat juist waar ik nog energie voor kan opbrengen.
Ik haal hier vaak juist energie uit!

@ SF: Ik ben het eens met madd#cs feed op flow. Klanken en klemtonen vloeien niet. Komt soms wat hakkelig in klank over.
Verder wil ik je vragen svp een goede mic aan te schaffen of anders je micvolume voluit te zetten. Je valt in elk nummer enorm veel weg, waardoor je onverstaanbaar bent. Zelfs met volume op 20. En dat is bij mijn stereo goed hard...

Concept is wel dope. Maar het is wat vaag allemaal. Tuurlijk mag je zelf weten in hoeverre je open bent over deze persoonlijke situatie. Maar misschien kan je proberen meer in wordplay, metaforen/beeldspraak je tekst te gaan schrijven. Dan ben je wel open maar toch bedekt, snap je?
Vurig koel zal ik blijven, zo niet... Danwel worden als zijn.
Ben niet bang voor het meesterbrein.
Ik werk het bolwerk klein,
Dit brein zal geen meester zijn,
Van mijn goudmijn.

spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by spbeeld » Sat Dec 30, 2006 11:46 pm

ik zeg altijd maar zo

wat is het leven zonder een verbandtrommel
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

MC_Spit_Fire
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by MC_Spit_Fire » Tue Jan 02, 2007 11:52 am

Fr3akFac3 wrote: @ SF: Ik ben het eens met madd#cs feed op flow. Klanken en klemtonen vloeien niet. Komt soms wat hakkelig in klank over.
Verder wil ik je vragen svp een goede mic aan te schaffen of anders je micvolume voluit te zetten. Je valt in elk nummer enorm veel weg, waardoor je onverstaanbaar bent. Zelfs met volume op 20. En dat is bij mijn stereo goed hard...
Ik heb een goede mic, alleen de rest van het spulletje is wat oud. Dat ie zo hard was komt denk k door mn pc boxen, dus ik heb m in mn sterio gepugerd.
Binnenkort ga ik m opnieuw opnemen.
Fr3akFac3 wrote: Concept is wel dope. Maar het is wat vaag allemaal. Tuurlijk mag je zelf weten in hoeverre je open bent over deze persoonlijke situatie. Maar misschien kan je proberen meer in wordplay, metaforen/beeldspraak je tekst te gaan schrijven. Dan ben je wel open maar toch bedekt, snap je?[/color]
Okay bedankt. Hier kan ik wel veel mee. Ik ga mn best doen en laat het weten als ie klaar is. (zowel opgenomen als de tekst)[/quote]

Locked