GAST..WILLIAM.. waarom vertel je hier niks over.

Tha place 2 drop your audio-philez, new trackz ya wanna share, etc...

Moderators: D-vide, busyr, Diecast

Forum rules
Geen copyrigthed materiaal hier posten zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar.
spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Re: GAST..WILLIAM.. waarom vertel je hier niks over.

Post by spbeeld » Sun Jan 30, 2011 9:32 pm

@ Reddie

Waarom zouden we zo moeten rappen?
:stupid:
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Sun Jan 30, 2011 10:58 pm

Beste Maik en Bob,

Het doet mij pijn om te zien dat jullie niet kunnen genieten van wat hij heeft. Ik weet nog dat ik in een ver verleden ook zo was. Het belangrijkste bij muziek is dat je jouw eigen mening aan de kant schuift om te genieten van wat de artiest je te bieden heeft: de mogelijkheid voor de woordgoochelaar om zich uit te drukken op de manier hoe het in zijn hart ligt. Wanneer je hier open voor staat krijg je er veel meer voor terug dan wanneer je als zelfbenoemde kritiekmagnaat het werk vergelijkt met jouw (bewust of niet) gouden appels.

Wees volledig,

D-vide

ps Dit is per definitie niet direct aan Maik en Bob gericht, je moet niet zitten aan mijn Nikes.
Image

REDDIE
Normal User
Normal User

Post by REDDIE » Sun Jan 30, 2011 11:01 pm

spbeeld wrote:@ Reddie

Waarom zouden we zo moeten rappen?
:stupid:

Hahaha spbeeld. Vergeef mij als jij het je persoonlijk aantrekt, aangezien ik jou op elke post van mij met groten ogen voor mij zie :o . Zo is het absoluut niet bedoeld. Ik bedoel eigenlijk gewoon te zeggen dat ik mc prophet een goeie rapper vind, meer niet. Het kan zijn dat ik vanaf volgende week over dit post http://www.youtube.com/watch?v=CaTXRaSvq-M omdat ik dan weer veel Lecrae luister. Dus niemand moet rappen als mcprophet. Maar als meer mensen het doen wordt ik blij en mijn cd rek ook :-D

spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by spbeeld » Mon Jan 31, 2011 11:17 am

Lieve mensen,

Ik lig er niet wakker van hoor. Aleen ik vraag me oprecht af wat mensen hier nou aan vinden. Ik vind het namelijk persoonlijk een grote show. Maar dat is dan ook mijn mening, en die mag ik hebben ;). @ REDDIE ik kan me goed voorstellen als je lecrea luistert dat je dit aanspreekt. Zelf ben ik opgegroeid met Mars ill / Tunnel rats enz.. Daarom spreekt deze commerciele urban mij niet zo aan.
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

Post Reply