Onderweg

Tha place 2 drop your audio-philez, new trackz ya wanna share, etc...

Moderators: D-vide, busyr, Diecast

Forum rules
Geen copyrigthed materiaal hier posten zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar.
Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Re: Onderweg

Post by Michaël » Thu May 06, 2010 7:21 pm

spbeeld wrote:Michael soms denk ik dat je nog erg vast zit in het ' ik ben hiphop en daar denk ik dan ook in' syndroom.
Het doet me pijn te bemerken dat het sarcasme in de "vind-m-niet-echt-hiphop-opmerking" niet is overgekomen :( Ik word er persoonlijk ook niet euforisch van als mensen mij bestempelen als een "hiphopper". Af en toe vind ik het gewoon leuk een beetje te stangen.

Ik vind het alleen jammer dat, als mensen die nieuw zijn op het forum iets zouden droppen waar we iets op aan te merken hebben, we niet snel tevreden zouden zijn met een antwoord als: "Dit is niet geforceerd. Dit is gewoon mijn stijl".

Het verschil tussen de nummers op jouw mixtape en het filmpje van The Listener is dat het in het filmpje over een liveopname van spokenword gaat en op de mixtape over uitgewerkte opnames van rapnummers (Ik hoop dat ik wel mag concluderen dat het rapmuziek is?)
Last edited by Michaël on Thu May 06, 2010 10:07 pm, edited 2 times in total.

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Thu May 06, 2010 9:22 pm

1. sarcasme op internet werkt niet
2. het was sarcastich, maar je staat wel achter je punt erover :-?
Image

Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Michaël » Thu May 06, 2010 10:05 pm

D-vide wrote:het was sarcastich, maar je staat wel achter je punt erover :-?
Nee, ik zeg niet dat Bob hiphop moet zijn, ik zeg alleen dat het gewoon geforceerd klinkt, welke draai daar dan ook aan gegeven wordt.

spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by spbeeld » Fri May 07, 2010 9:30 am

Tja.. En ik blijf bij mijn punt dat het niet geforceerd klinkt. Maar dat ik ervoor kies om het zo in te rappen. Dat dat dan voor jou geforceerd klinkt, betekend niet dat het voor mij zo is. Ik vind trouwens dat er geenverschil is (of moet zijn) tussen spoken word en rap.
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

Brannew
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Brannew » Fri May 07, 2010 9:31 am

Bob, doe gewoon wat je doet. Elke opname is toch weer een moment-opname, en the best is yet to come, niet dan?.

Mijn enige kritiekpuntje blijft dat het mij goed lijkt als je beter articuleert, that's all. (Zoals ik ook al zei: dat geldt voor meer mensen-inclusief mijzelf)
Dat gezegd hebbende, zei ik ook al eerder: kan een opname techniek je stem ook verswaffelen. Teveel compressie of de EQ verkeerd en daar ga je al: al het gesis, geplof en gesputter komt op je track. (Iedereen ploft en sputtert maar in real life hoor je het echter niet/nauwelijks)

Mijn twee centen!.
Image
http://orthidoxy.blogspot.com/[img]http ... 173345.jpg[/img]
Pardon, mag ik even de humor met u bedrijven?

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Fri May 07, 2010 11:08 am

Brannew wrote: Mijn twee centen!.
Image
Michael wrote:Hmmm... Vind ik niet echt hiphop... :-?
wel als het dr 50 waren :D

Post Reply