Frenzy - Transformatie Mixtape: 11-10-'09

Tha place 2 drop your audio-philez, new trackz ya wanna share, etc...

Moderators: D-vide, busyr, Diecast

Forum rules
Geen copyrigthed materiaal hier posten zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar.
tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Re: Frenzy - Transformatie Mixtape: 11-10-'09

Post by tiewrap » Sat Oct 24, 2009 7:37 pm

Ivan wrote: Illustratie/kleuren voor op de hoes zijn niet erg scherp. wat vlak. komt vast uit een echte TF comic?
klopt; ik heb het nog zo scherp mogelijk geprobeerd te krijgen, maar bronmateriaal was gewoon veel te klein eigenlijk... dus ik had echt de comic zelf moeten hebben en die scannen cq alles met de hand natrekken (waar ik gewoon de tijd niet voor had/ genomen heb).
Hoe zie jij 'scherpe' kleuren voor je? Als je bedoelt dat het geen heel 'uitgesproken' kleuren zijn: het is wat minder sprekend eruit gekomen dan bedoeld, maar het was ook niet de bedoeling dat het knalkleurtjes zouden worden.

Ivan
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Ivan » Sat Oct 24, 2009 11:15 pm

Oh, dat verklaart het Tiewrap. De comic had ook niet geholpen denk ik. Die oude TF comics, ik heb ze op de markt bij de boekenstal in de handen is op dat ruwe krantenpapier gemaakt en qua kleurenkwaliteit ook niet echt om naar huis te schrijven. Ik leg ze altijd weer terug. Het is het net niet voor me. Maar met het drukwerk van vandaag de dag en de TF comics die je nu in handen hebt, het zijn net glossies geworden, de kleuren, de tekeningen het spat er vanaf. Maar ja met de tekenfilm in gedachte moet je ook niet naar zo'n oude comic kijken.

Ja, dat dacht ik al Deef. Ik vroeg me al af hoe het bronmateriaal werd aangeleverd in wat voor kwaliteit of je losse sporen krijgt of alleen maar 'de track'. Daar is geen eigen invloed op uit te oefenen. Natuurlijk smaakt dit naar meer en vind ik het goed genoeg om Frenzy over wat 'Frenzy dedicated beats' te horen.

Frenzy
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by Frenzy » Sun Oct 25, 2009 11:11 am

Ivan wrote:Oh, dat verklaart het Tiewrap. De comic had ook niet geholpen denk ik. Die oude TF comics, ik heb ze op de markt bij de boekenstal in de handen is op dat ruwe krantenpapier gemaakt en qua kleurenkwaliteit ook niet echt om naar huis te schrijven. Ik leg ze altijd weer terug. Het is het net niet voor me. Maar met het drukwerk van vandaag de dag en de TF comics die je nu in handen hebt, het zijn net glossies geworden, de kleuren, de tekeningen het spat er vanaf. Maar ja met de tekenfilm in gedachte moet je ook niet naar zo'n oude comic kijken.

Ja, dat dacht ik al Deef. Ik vroeg me al af hoe het bronmateriaal werd aangeleverd in wat voor kwaliteit of je losse sporen krijgt of alleen maar 'de track'. Daar is geen eigen invloed op uit te oefenen. Natuurlijk smaakt dit naar meer en vind ik het goed genoeg om Frenzy over wat 'Frenzy dedicated beats' te horen.
Haha ouwe, neem eens een comic voor me mee, waar Frenzy in voorkomt dan hè Hard! Heb ook al keiharde Frenzy-shirts van de JA & Rusp gehad, haha! Zie straks op de foto's.

Maar eh, wat bedoel je precies met Frenzy-dedicated beats? Vind je dat deze niet goed uitgekozen of -gemixt zijn?
In brightest day, in blackest night,
No evil shall escape my sight
Let those who worship evil's might,
Beware my power, Green Lantern's light!!!

Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Michaël » Sun Oct 25, 2009 5:47 pm

Nou heb ik mijn reactie al twee keer uitgetypt, maar om de een of andere reden is het allebei de keren fout gegaan.

Allereerst wil ik je respect geven voor je live performance. Ik merk echt een duidelijke vooruitgang.
Je teksten zijn goed uitgewerkt, doorspekt met multirijm en metaforen, maar het neigt wel vaak naar bragg en boast; naar mijn mening had er iets meer diepgang in gemogen. Waar je live een prettig stemgeluid hebt en strak flowt, klinkt het op de opnames vaak wat geforceerd, wat overigens niet voor jou alleen geldt, maar voor meerdere artiesten op je mixtape. Blijf daaraan werken.

Mijn favoriete tracks zijn "Maskers Af" en "I Don't Pack A Matic".

Ivan
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Ivan » Sun Oct 25, 2009 6:38 pm

Frenzy wrote:Maar eh, wat bedoel je precies met Frenzy-dedicated beats? Vind je dat deze niet goed uitgekozen of -gemixt zijn?
Nadeel van een mixtape is dat ik soms de andere versie ken, en dus de andere MC er door heen hoor. Als je nu een beat hebt, die je zelf hebt ingekocht/gemaakt/als eerste gebruikt, dan zit jou stempel er op. En niet per ongeluk van een Braille of iemand anders. Verder kun je het materiaal zelf aanpassen met de beatbakker, als het grotere geheel (het album) er om vraagt. Ik zal de TF comics eens in de gaten houden.

Frenzy
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by Frenzy » Sun Oct 25, 2009 9:25 pm

Ivan wrote:
Frenzy wrote:Maar eh, wat bedoel je precies met Frenzy-dedicated beats? Vind je dat deze niet goed uitgekozen of -gemixt zijn?
Nadeel van een mixtape is dat ik soms de andere versie ken, en dus de andere MC er door heen hoor. Als je nu een beat hebt, die je zelf hebt ingekocht/gemaakt/als eerste gebruikt, dan zit jou stempel er op. En niet per ongeluk van een Braille of iemand anders.
Heb t nou precies andersom. Dan hoor ik die track, en denk ik: wat doet Braille op mijn beat? :)

Frenzy
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by Frenzy » Mon Oct 11, 2010 3:55 pm

Vandaag vieren we dat de Transformatie Mixtape 1 jaar is geworden en (bijna) 500 keer is gedownload in die tijd!! Hoezee!!

MaddoC
Serious Bandwidth Consumer
Serious Bandwidth Consumer

Post by MaddoC » Tue Oct 12, 2010 12:02 pm

Gefeliciteerd maiin. Om het te vieren heb ik 'Uw Grootheid' met Oopsie nog maar eens aangezet.
Als ik m'n ogen toedoe, ben ik in Honolulu (J. Deelder)

Frenzy
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by Frenzy » Tue Oct 12, 2010 2:27 pm

MaddoC wrote:Gefeliciteerd maiin. Om het te vieren heb ik 'Uw Grootheid' met Oopsie nog maar eens aangezet.

Hoho, die man is Oooopsie-af, je weet! Kleine jongens worden groot.

Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Michaël » Tue Oct 12, 2010 4:18 pm

Frenzy wrote:
MaddoC wrote:Gefeliciteerd maiin. Om het te vieren heb ik 'Uw Grootheid' met Oopsie nog maar eens aangezet.

Ik zeg altijd maar zo: Eéns een "oepsie", altijd een "oepsie".

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Tue Oct 12, 2010 4:55 pm

Michaël wrote:
Frenzy wrote:

Ik zeg altijd maar zo: Eéns een "oepsie", altijd een "oepsie".
mooi motto.
Image

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Tue Oct 12, 2010 7:19 pm

Brannew
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Brannew » Wed Oct 13, 2010 7:16 am

What did you say?.
http://orthidoxy.blogspot.com/[img]http ... 173345.jpg[/img]
Pardon, mag ik even de humor met u bedrijven?

Post Reply