Waar ben je nou helemaal mee bezig?

Talk about whatever...

Moderators: D-vide, Sen, busyr

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Waar ben je nou helemaal mee bezig?

Post by D-vide » Tue Jun 14, 2011 5:13 pm

De poster kiest telkens de volgende. Ik trap af:

Ik ben momenteel druk met mijn studie op de PABO. Dit doe ik in Ede waar ik ook heerlijk woon. Naast lesgeven ben ik ook bezig met het maken van muziek voor de musical die wij met een aantal studenten in elkaar hebben gezet. Het is erg druk, maargoed, ik moet ook nog mijn P halen, dus ik heb genoeg te doen ;)

DAVID>!>>?!?! EN MUZIEK DAN!@!@@~~ !@@?

Ik wil nog steeds de Symfomaan afmaken. Ik heb Frenzy echter beloofd dat ik geen beloftes zou maken over een releasedatum. Nou goed, dat zal vanzelf wel komen :wink: Ik heb op het gebied van muziek wel zeer veel geleerd de afgelopen jaren, so I guess it's for the better. Ik zou wel weer een keer willen optreden ergens, dus als er nog zalen zijn; Ik heb veel nieuwe muziek te laten horen!

Goed. Dat was weer even schaamteloos pluggen in de openingspost.

Nu jij, Tiewrap.
Image

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Re: Waar ben je nou helemaal mee bezig?

Post by tiewrap » Wed Jun 15, 2011 6:39 am

bedankt voor het estafettestokje.

Ik werk nog steeds bij de LOI, ga steeds meer de webontwikkelaarskant op. Voor de nerds: ik leer nu te werken met oracle (voormalig stellent).

Op dit moment ben ik erg bezig met een berghuttentocht die ik eerst zou gaan leiden, maar door gebrek aan deelnemers gaan we uiteindelijk er zelf heen. Kost dat zoveel tijd dan? Mwah, het geregel is al gedaan, maar het geval wil is dat ik een slepende knieblessure heb waarvoor ik nu ook 2x in de week fitness. Dat kost wel tijd.
Ook buiten die berghuttentocht ga ik geregeld een stuk fietsen/ wandelen/ skaten. Niet zo boeiend om te verslaan, wel tof om tijd in te steken.

Verder ben ik geregeld bezig voor http://www.aboveall.nl. Erg leuk om te doen, snap erg goed dat Bob zn buddy graag mag ;-). Verder doe ik geregeld nog andere grafische projectjes, waarbij ik overigens geregeld dingen samen doe met joax, goed bezig die gast *thumbs*.

Muziek dan. Op dit moment doe ik zelf niet zoveel actief. Tegen de tijd dat ik een album afmaak is dat ook echt het enige wat ik doe aan muziek. 12 van de 15 tracks zijn af op de laatste master-touches na dan. Eén track (met ons aller Atalaya) is helemaal af, maar moet nog gemixed en gemastered. Eén track is muzikaal af, maar Jester of the king gaat de vocals nog overnieuw inzingen. En voor de laatste track wacht ik nog op vocalen van Frenzel en Smartee.
Is dat allemaal af, dan kunnen we het album afmaken qua mix/ mastering. Daarna mogen er nog mensen los op remixes, en ondertussen kan ik de laatste dingen aan het artwork doen.

Verder schrijf ik geregeld songtekstjes voor http://www.myspace.com/sm-music
Elke dinsdag tweet ik voor www.twitter.com/gospeltjc. En ja, daar zit geregeld ook busyr-leden-shizz bij. En ow ja, ik speel ook nog af en toe percussie in de kerk.

Buiten al deze dingen heb ik ook nog een sociaal leven: familiedaagjes, bruilofen, dat soort dingen :-)

Bob, jij mag!

spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by spbeeld » Wed Jun 15, 2011 3:44 pm

SM music.. Ik krijg daar toch hele andere ideeen bij.
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Wed Jun 15, 2011 5:32 pm

spbeeld wrote:SM music.. Ik krijg daar toch hele andere ideeen bij.
Ik dacht nog: zal ik er een disclaimer bij zetten. Kan dr ook niks aan doen dat die meid Sarah Mertins heet. :wink:
tiewrap wrote:bedankt voor het estafettestokje.
...

Bob, jij mag!
beter antwoord je dus daar op.

MC Martee
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by MC Martee » Wed Jun 22, 2011 11:29 am

Zonde toch hè, hoe zo'n briljant idee plotsklaps kan doodbloeden.
Vervelend hè, die barre maanden januari en februari? Beter koop je het album van Damascus. Dan kom je ze wel door hoor, hey.

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Wed Jun 22, 2011 11:43 am

nou.. precies op het moment dat Bob het zou gaan antwoorden was het forum offline. Serieus waar!

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Thu Jun 23, 2011 12:09 pm

BAM! Stokje is voor Martee
Image

MC Martee
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by MC Martee » Thu Jun 23, 2011 7:07 pm

Houd je vast..

Ik ben momenteel vooral druk bezig met mijn opleiding. De stage afronden en al die shait. Komt een hoop werk bij kijken. Na de vakantie nog één jaar en dan mag ik voor de rest van mn leven aan de bak.

Verder zal ik jullie al mijn vunzige, verontrustende hobby's besparen en overgaan naar de orde van de dag. La musica!

Als onderdeel van Damascus zit er natuurlijk een album aan te komen! Dat het een legendarisch album gaat worden staat sowieso buiten kijf. Maar we blijven bescheiden. Voor meer info over sexy fotoshoots, historische clips, interessante artikelen en een hele hoop meer, check damascushiphop.nl !

Daarnaast ben ik bezig met een solo EP. Ik ga de opname fase in hiervoor. Het worden 7 tracks van vrij persoonlijke aard. Van bangers tot diepere 'luisterliedjes'. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Verder dicht ik heel veel, zowel poëzie als raps. En schrijf ik sinds kort ook songteksten waar mijn pa muzikaal op losgaat met componeren en zingen. Dit vind ik ook erg tof om te doen!

Ik geef het stokje door aan de beste man Maik. Hit it!
Vervelend hè, die barre maanden januari en februari? Beter koop je het album van Damascus. Dan kom je ze wel door hoor, hey.

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Thu Jun 23, 2011 9:41 pm

tss.. noemt 'bloem' niet eens. Maar goed, je hebt gelijk, je bent er ook niet mee bezig :crazy:
EN je vergeet te vermelden dat je minstens 1x per minuut tweet.

Maik
Serious Bandwidth Consumer

Post by Maik » Sat Jun 25, 2011 6:00 pm

o hai!
Ik ben Maik en ik heb dit forum opgezet, way back in the day toen hiphop nog hiphop was.
Sinds die tijd zijn veel rappers terecht gestopt en zijn veel rappers onterecht begonnen met rappen.
Sommigen hebben hun haar een beetje geknipt en zijn blijven rappen, maar hebben de beats verruild voor klereherrie.

Naast mijn rol als pionier in de Nederlandse holy hiphop ben ik ook nog gitarist in RFM.
Dit is een project dat voor de buitenwereld de vorm heeft van een band, maar in realiteit als doel heeft om te onderzoeken hoe lang je een EP-release kunt uitstellen zonder dat de buitenwereld in de gaten heeft dat het eigenlijk helemaal geen band is.

Naast een droomlichaam heb ik ook een ziekte.
Omdat ze mij ook wel een koning noemen zochten ze een toepasselijke naam voor die ziekte.
En omdat mijn naam Maik is en niet Mike wilden de naam ook op een alternatieve manier spellen.
Ik heb de ziekte van Crohn.
Na een paar jaar van ziekenhuis in, ziekenhuis uit en een spoedoperatie ben ik fysiek voor zover mogelijk weer redelijk in orde.

Ik werk momenteel een aantal uur bij interieur adviesbureau Livin'.
Niet geheel onbelangrijk voor mij: ik kan bijna volledig thuis werken.
Het kantoor is twee deuren verderop. Ideaal voor mij.
Ik doe voor Livin' de in- en externe communicatie, wat simpele IT-taken, hand en spandiensten en momenteel schrijf ik in excel een bestand voor contactgegevens en contacthistorie.
Maar waar ik me vooral op richt is het 3D tekenen van gebouwen en het digitaal inrichten daarvan.
Dit wil ik gaan uitbreiden naar het animeren van die tekeningen en het filmen en monteren van covershots, zodat er een complete presentatie ontstaat van de bouw tot de oplevering.
Met dit werk plan ik op termijn een herenhuis aan de vecht met productiestudio te financieren.
Donaties zijn overigens welkom.

Mijn verhalen zijn verheven. Ze zijn alleen te lang dus niemand wil ze lezen.
Matthijs, take it away.
Ik ben wel laatst naar de dokter gegaan met dit probleem, maar dat was helaas zonder resultaat.

Maik

Post by Maik » Sat Jun 25, 2011 6:02 pm

Ha! Haha! HAHAHAHA! BIJNA VOLLEDIG THUIS WERKEN?
Hahahaha! Je hoofd is dan zeker op kantoor zeker. HA!
Ik ben wel laatst naar de dokter gegaan met dit probleem, maar dat was helaas zonder resultaat.

MaddoC

Post by MaddoC » Sat Jun 25, 2011 11:23 pm

Dank je wel Maik. Ik heb het hele verheven verhaal met plezier gelezen.

Ik ben Matthijs, een vrolijke jongeman van 24 jarig oud uit het pittoreske Achthuizen. Ik woon daar op een oude boerderij waar onlangs de populatie bijna is gehalveert sedert het onverwachte heengaan van twee kippen en een haan. We hebben er sinds afgelopen week wel een trampoline bij. BBQ-en en alles, hardlopen in de polder, voetballen op welriekende grasweides, 20 minuten vanaf Rotterdam: voorwaar een prima residentie!

Ik studeer met veel plezier bedrijfskunde op de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Met heel veel plezier, ik ben namelijk al zeven jaar bezig. Al geruime tijd mijn scriptie voor de master Marketing aan het afronden.

2 september 2011 zal mijn leven voorgoed veranderen. Ik hoop dan te trouwen met het mooiste, liefste en grappigste meisje van Nederland. Een hele prestatie met een aardappelhoofd als het mijne. We zullen in Amersfoort gaan wonen en hebben sinds twee weken een etage te pakken in hartje centrum. Kom gerust langs!

Het afgelopen jaar kreeg ik te maken met een burn-out, of iets dergelijks. Veel rare lichamelijke klachten die inmiddels wat afgenomen zijn maar nog niet geheel verdwenen. Als gevolg daarvan veel minder gewerkt en flink gas teruggenomen op allerlei gebieden. In alle ernst, wel veel geleerd, in eigen zwakte afhankelijk zijn van God.

Ik maak deel uit van Damascus. Een hele hippe en levendige groep. De opnames voor ons debuutalbum zijn al een tijdje geleden afgerond, de mixing en mastering vordert gestaag. Vanaf augustus gaan we knallen.

Twee weken geleden deelde ik de jongens van Damascus mee dat ik de komende maanden niet van plan was om iets nieuws te schrijven. Binnen 5 dagen heb ik vervolgens een volledig nieuwe tape volgeschreven, tien wat kortere tracks op instrumentals van mijn favoriete USA producer. Ik ben hier stiekem erg enthousiast over en kan niet wachten om 'm bij Leeuw te gaan tapen. Die man heeft het zo druk dat ik 'm bijna niet te pakken krijg, bel me als je dit leest!

Ik zou het stokje graag doorgeven aan David 'Deef' Boogerd, de jongeman die inmiddels carriere maakt als een razende en nog altijd op zoek is naar een vrouw. Aangezien zijn tijd echter geheel in beslag genomen wordt door het waanzinnige album van Neerlands meest veelzijdige boiiband gaat dit feest niet door.

Daarom geef ik de pijp niet aan Maarten, maar aan de man die ik al maanden aan het stalken ben. Reeds beschreven door Maik heb ik niet veel toe te voegen, een kleurrijk figuur is geheel de uwe, dames en heren geef het op voor niemand minder dan Renger Boersma!
Als ik m'n ogen toedoe, ben ik in Honolulu (J. Deelder)

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Sun Jun 26, 2011 7:33 pm

MaddoC wrote:waar onlangs de populatie bijna is gehalveert sedert het onverwachte heengaan van twee kippen en een haan. BBQ-en en alles.
hmmm ja. ik zie oorzaak en gevolg.
MaddoC wrote: Ik zou het stokje graag doorgeven aan David 'Deef' Boogerd, de jongeman die inmiddels carriere maakt als een razende en nog altijd op zoek is naar een vrouw. Aangezien zijn tijd echter geheel in beslag genomen wordt door het waanzinnige album van Neerlands meest veelzijdige boiiband gaat dit feest niet door.
ik dacht even dat je bedoelde dat deef geen vrouw kon vinden omdat ie te druk is met mixen masteren :D

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Mon Jun 27, 2011 11:52 am

tiewrap wrote:
MaddoC wrote:
MaddoC wrote: Ik zou het stokje graag doorgeven aan David 'Deef' Boogerd, de jongeman die inmiddels carriere maakt als een razende en nog altijd op zoek is naar een vrouw. Aangezien zijn tijd echter geheel in beslag genomen wordt door het waanzinnige album van Neerlands meest veelzijdige boiiband gaat dit feest niet door.
ik dacht even dat je bedoelde dat deef geen vrouw kon vinden omdat ie te druk is met mixen masteren :D
Hij biedt ze DVD'tjes aan.
Image

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Mon Jun 27, 2011 3:47 pm

D-vide wrote: Hij biedt ze DVD'tjes aan.
ik moest 'm ff 3x lezen, maar toen moest ik wel breed glimlachen :-)

Post Reply