BusyR.com SUCKS

Talk about whatever...

Moderators: D-vide, Sen, busyr

Sen
Modder-eter
Modder-eter

BusyR.com SUCKS

Post by Sen » Sat Feb 12, 2011 10:38 pm

‘Welkom op de enige echte nederlandse Holy Hip Hop site’
Yeh right... waarom zie ik geen nieuws over de releases van Maddocs album en Brannews nieuwe album op de voorpagina? Reviews van deze albums? Een aankondiging van de optredens van Bob de Poet in Amsterdam en Rotterdam? Een interview met Damascus? Een random YouTube-video uit een BusyR/Nederlandse HolyHipHop-YouTube-kanaal? Een live-stream van tweets met hashtag #busyr? Nieuws over de vorderingen van Tiewraps nieuwe album (waarover bericht wordt op zijn website)? Een link naar Nederlandse holyhiphopradioshows? Een artikel over de laatste surprise-appearance van Kiev? Een artikel met de laatste roddels over het ophouden van het Zeven Zegels-label, of liever een vraaggesprek hierover met Atalaya (of was het toch slechts een gerucht)? Een in-depth artikel over het ontstaan en groeien van holy hiphop in Nederland, van Clash Of Methods tot Ernst van de Zaak? Wie is MC Prophet en waarom staat er geen interview met hem op ‘de enige echte nederlandse Holy Hip Hop site’? Wie is Re-G en wat is zijn levensverhaal? Wie is Frans Petersen en wat is zijn missie?
BusyR.com is een community-site voor Holy Hip Hop-liefbebbers en artiesten.
Waarom heeft Tiewrap of Renger niet allang een fatsoenlijke, leesbare moderne layout gemaakt voor de BusyR.com hoofdpagina? Waarom zijn bovenstaande of soortgelijke artikelen niet geschreven? Waar blijft dat Holy Hiphop-anthem (en waar is het voor nodig)? Waar is het streetteam dat BusyR-stickers plakt en op allerlei creatieve manieren meer bekendheid genereert voor deze zogenaamde community-site?

Mooi stelletje zijn jullie. ‘We willen holy hiphop op de kaart zetten.’ ‘We willen een platform bieden.’ Yeh right, neem een ander in de maling. Het enige wat jullie doen is alles afzeiken wat niet in je straatje past en klagen dat holyhiphop zo klein is in Nederland. Dit is niet ‘de enige echte nederlandse Holy Hip Hop site’, dit is een zéér slap excuus voor een Nederlandse holyhiphopsite! I say BOOOOOH :tomato:!

Dja
Diehard Poster
Diehard Poster

Re: BusyR.com SUCKS

Post by Dja » Sun Feb 13, 2011 12:39 am

Reviews van deze albums?
Wat let je?
Waarom zijn bovenstaande of soortgelijke artikelen niet geschreven?
Wat let je?
Waar blijft dat Holy Hiphop-anthem (en waar is het voor nodig)?
Wat let je?
Waar is het streetteam dat BusyR-stickers plakt en op allerlei creatieve manieren meer bekendheid genereert voor deze zogenaamde community-site?
Wat let je?
Wie is Re-G en wat is zijn levensverhaal?
Word, dat mis ik ook.
"Extraordinary claims require extraordinary evidence"

Brannew
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Brannew » Sun Feb 13, 2011 7:01 am

Ik twijfel tussen twee opmerkingen:

"Ah, het BusyR.com sucks topic, it's that time of the month again?"

en

"Heey, het BusyR.com sucks topic...de Maya's hadden het al voorspeld!"

:D
http://orthidoxy.blogspot.com/[img]http ... 173345.jpg[/img]
Pardon, mag ik even de humor met u bedrijven?

Kiév
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Kiév » Sun Feb 13, 2011 8:23 am

ha die suprise apperance was gister :D
Shizzlez dat nog niemand die opgemerkt was zeg :eek:
wist er zelf niet eens van, lol en dat bij het denk toch wel een van de beste bekeken tv programma's van gisteravond.
less sugar
more butter

Maik
Serious Bandwidth Consumer

Post by Maik » Sun Feb 13, 2011 10:01 am

Ik ben wel laatst naar de dokter gegaan met dit probleem, maar dat was helaas zonder resultaat.

MaddoC

Post by MaddoC » Sun Feb 13, 2011 11:49 am

Hahaha wat een gast Key ik zou graag een documentaire over jouw leven zien, inclusief appearances op 3FM, Geen Stijl, All You Need Is Love, spontane breaksessies op het podium bij KRS One, harems in Oostenrijk, Dove hair contests, ML75, MC battles en ga zo maar door. Kan dat geregeld worden?
Als ik m'n ogen toedoe, ben ik in Honolulu (J. Deelder)

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Sun Feb 13, 2011 4:36 pm

Dja wrote:
Wie is Re-G en wat is zijn levensverhaal?
Word, dat mis ik ook.
Woord, ik vind dat een gemis.
Image

Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Michaël » Sun Feb 13, 2011 6:15 pm

Sen wrote:Een artikel met de laatste roddels over het ophouden van het Zeven Zegels-label, of liever een vraaggesprek hierover met Atalaya (of was het toch slechts een gerucht)?
RIP

Original Atalaya
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by Original Atalaya » Mon Feb 14, 2011 9:21 am

Michaël wrote:
Sen wrote:Een artikel met de laatste roddels over het ophouden van het Zeven Zegels-label, of liever een vraaggesprek hierover met Atalaya (of was het toch slechts een gerucht)?
RIP
Don't believe the media, call the boss

spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by spbeeld » Mon Feb 14, 2011 9:50 am

Ondanks dat deze reactie iets wat overdreven is ;) Heeft Sen wel een punt. Wat een aantal mensen niet weten is dat we met een klein groepje al bezig zijn om dit op te pakken. We zijn bezig om te brainstormen over een nieuw platform, of een doorstart van busyr.com. Mochten jullie willen meedenken dan hoor ik het graag.
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

Michaël
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Michaël » Mon Feb 14, 2011 10:37 am

O
Last edited by Michaël on Fri Nov 09, 2012 11:29 pm, edited 1 time in total.

Sen
Modder-eter
Modder-eter

Post by Sen » Mon Feb 14, 2011 12:03 pm

Bob zegt het juist: mijn verhaal was natuurlijk enigszins overdreven. Mijn punt was dat er een tijdje terug een uitgebreide draad was over holy hiphop op de kaart zetten enzo, en dat er vervolgens weer niks veranderd leek te zijn. Als je een website à la State Magazine zou hebben zouden liefhebbers die geen interesse in forumpraat hebben toch terugkomen. En door holy hiphoppers van allerlei slag te interviewen leg je allerlei contacten en breng je wellicht meer mensen bij elkaar.

De reactie 'wat let je' is zeer begrijpelijk, in ieder geval voor mensen die mij niet kennen. Het antwoord is simpel: ik heb totaal geen hart voor holy hiphop en heb niet het verlangen het 'op de kaart te zetten'. Ik vind 't gewoon interessant om jullie gedrag te bestuderen ;)

Voor wie mij niet kent: ik was erbij toen deze community ontstond, woonde zelfs bij Busy R in huis. Ik was vroeger Christen en maakte zelf holy hiphop als G'sus' Lil' Helper, later Gee el A-tsj. Mijn eerste groep was met Rivelino, later heb ik met Spiegelbeeld en Tijdgeest e.e.a. ondernomen en ik maakte kort deel uit van de She'erith Nation. Daarna was er nog Arcitex.

Forumleden die ik persoonlijk ken:
Spiegelbeeld (goede vrienden geweest, en dat gevoel is er nog steeds wel), Brannew (goede vrienden), Kièv, Leeuwezoon (‘ik kom met de fonk!’), Tijdgeest (een jaar mijn huisgenoot geweest), Matthijn Buwalda (tijdje mee opgetrokken), Busy R (15 maanden bij gewoond, still grateful!), Tiewrap (zie ik heel af en toe), Maik en Deef een enkele keer ontmoet, Frenzy heb ik ooit ook ontmoet, en dan is er nog een hele rits mensen die zelden of nooit meer actief zijn hier... Chillphil & Rebec (Arcitex), MicJoshua, El Hombre Negro, Eyedeeh, DNT, Glashelder en nog veel meer...

Hahaha, bij het doorbladeren van de forumledenlijst kom ik allerlei spookaccounts van mezelf tegen. Zo heb ik hier gepost onder de aliassen John Reuben, Jip van Janneke, Sinterklaas, Strijdgeest, Norah Jones, Christina, Quality Nag Member, Talib Kweli... het was me wat back in those days. Veel puberaal gedrag en onnodige/nietszeggende posts.Vandaar dat ik alles bij elkaar wellicht rond de 9000 posts heb gezet op dit forum.

Vandaar dus, allesbijelkaargenomen, dat ik hier nog een beetje rondhang en enigszins betrokken ben!

Goed om te horen dat jullie bezig zijn Bob, maak er wat moois van! Ik hoop je trouwens de drieëntwintigste te komen bewonderen in Amsterdam!

Brannew
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Brannew » Mon Feb 14, 2011 12:14 pm

Bob, maak er wat moois van! Ik hoop je trouwens de drieëntwintigste te komen bewonderen in Amsterdam!
Gaaayyyy....of: hoe de king een queen werd?. :P

Ik vind de term 'holy hip hop' wel lekker bekken, maar onjuist. Er is geen heilige muziek, hip hop of anderszins. Noem het muggenzifterij, maar kvinnetniekunnuh. Net als een repper die zich 'MC Prophet' noemt. Je zegt dan NOGAL wat.

Anywayz, on with da discussion!. :D
http://orthidoxy.blogspot.com/[img]http ... 173345.jpg[/img]
Pardon, mag ik even de humor met u bedrijven?

D-vide
Modder-eter
Modder-eter

Post by D-vide » Mon Feb 14, 2011 4:01 pm

Brannew wrote:
Bob, maak er wat moois van! Ik hoop je trouwens de drieëntwintigste te komen bewonderen in Amsterdam!
Ik vind de term 'holy hip hop' wel lekker bekken, maar onjuist. Er is geen heilige muziek, hip hop of anderszins. Noem het muggenzifterij, maar kvinnetniekunnuh. Net als een repper die zich 'MC Prophet' noemt. Je zegt dan NOGAL wat.
Eensch. En ik vind holy hiphop niet lekker bekken. Niet dat ik iedereen in de holy hiphop gebekt heb, maar dat is mijn idee ervan.
Image

tiewrap
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by tiewrap » Mon Feb 14, 2011 8:16 pm

Sen wrote:
Nieuws over de vorderingen van Tiewraps nieuwe album (waarover bericht wordt op zijn website)?
nou... dr is nieuws vandaag: 12 van de 15 tracks zijn gemixed en gemastered :-)
(ok, nog wat kleine details wil ik anders, maar verschil is evident :eek: )
D-vide wrote: Ik vind holy hiphop niet lekker bekken. Niet dat ik iedereen in de holy hiphop gebekt heb, maar dat is mijn idee ervan.

Jemig David, ik begin toch tw twijfelen aan je geaardheid :D

Post Reply