Nou vooruit dan maar... dan doe ik gezellig mee..
Naam: Misha, wonend in Wijk bij Duurstede dat onder Utrecht ligt.
Ik rap dus een beetje... wil er niet echt iets mee bereiken, doe het puur voor de lol... ik luister meer naar hiphop, paas feedback aan de mensen die mij hun tracks pasen etc en ga naar shows enzo, af en toe een trackie maken is gewoon leuk en ermee onstage staan al helemaal.

Ik heb echter wel een click:p met Ruké ... Urbanisatie genaamd... (en doe ik af en toe wat met TSA onder de naam Moordtalig) binnenkort na onze examens gaan we ermee aan de slag... hebben al beats in overvloed van o.a. Rikers (
www.rikersbeats.tk!) waar ik vaak mee samenwerk... daarnaast werk ik ook wel is samen met Commissaris Flex... hij back-upt me enzo.

Als je had opgelet heb je me al een paar keer kunnen bewonderen onstage her en der... zo niet... ik sta binnenkort wel weer ergens

ik zeg het wel wanneer het weer zo is...
Ondertussen ben ik ook bezig met een demo-cd genaamd Urbanisatie... gewoon voor de lol weer

ga em niet verkopen enzo, mss rondgeven aan vrienden en eventueel op soundclick neetzetten.
Euh naast hiphop hou ik me bezig met fotografie/photoshop, ben er net mee begonnen. Mss dat ik er ooit mee verder ga...
Daarnaast schrijf ik voor HipHopNet en ben ik net gestopt bij FutureNews (jongenblad dat her en der ligt). Voor HHN heb ik aankomende zondag een interview met Dicecream van ADHD whut whut!
Mijn muzieksmaak is te breed om hier neer te zetten... ik digg echt alles
euh... wat wil je nog meer weten?