Newbies? Say Hello!

Talk about whatever...

Moderators: D-vide, Sen, busyr

Post Reply
Idoalist
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Newbies? Say Hello!

Post by Idoalist » Mon Mar 15, 2004 3:47 pm

Voor alle nieuwkomers/for all the newbies:

Wie ben je en wat doe je en waar hou je van etc.
Who are you, where ya from and what do you do and such..

:gotmilk:

K-sean
Serious Bandwidth Consumer

Post by K-sean » Tue Mar 16, 2004 9:45 am

mensen.... weet niet of ik ook een newbie ben maar ik realiseer me dat ik me nooit fatsoenlijk heb voorgesteld. Ido, ik vind dit een aardig initiatief alleen ik zou ook wel wat info over de 'diehards' willen hebben!

Affijn...

Ik ben Kees-Jan Mulder. Die naam K-sean die ik hier gebruik is dus gewoon een verschrikkelijk Hollandse en boerse naam - echter in het Engels uitgesproken.

Ik ben 17 jaar oud, een JONGETJE...
Ik doe VWO5, profiel Cultuur en Maatschappij (ja ja dat knip en plakprofiel) maar heb een aantal extra keuzevakken zodat ik m'n tijd toch nog een béétje zinnig invul: Frans 2, Duits 2, Latijn en Grieks.

Ik vind de meeste hiphop baskutbal en fantasieloos. Ik houd van RAP omdat je met ritme en poezie wel artistiek bezig kan zijn. Ik houd van alles waarover 'een diepe gedachte' heen is gegaan. Ik vind die 'diepe gedachte' vaker terug in klassieke muziek dan in de zogenaamde populaire muziek.

Ik heb begrepen dat ik soms word gezien als een forumevangelist. Ik wil niet degene zijn met het opgeheven vingertje, maar geloof wel vol overtuiging in dat een mens uit zichzelf door en door slecht is en Jezus nodig heeft. Uit de overtuiging dat ik God nodig heb wil ik leven, zijn liefde wil ik uitdragen maar ik doe het nogal gebrekkig.

Filosoof in hart en nieren, arrogant als de pest, belachelijk hoge cijfers en een ziekelijk hoogmoedig zelfbeeld - ben eigenlijk een beetje een nare jongen. Op het forum kun je nadenken voordat je wat zegt en daardoor lijk ik misschien aardiger dan ik ben.

Na, ik heb de beerput opengegooid. Wie volgt?
Ik meet me een imago aan als een maatpak
en ik stop alle stoute rappers in m'n laadbak.
Altijd achterop! Ik wil met je spelen...
http://www.myspace.com/verzetalles

mc S-town
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by mc S-town » Tue Mar 16, 2004 1:22 pm

lol, maar korte introductie

Klaas
22 jaar
hbo afgestudeert in februari, Integrale Veiligheidskunde
bijna een jaar bezig met rap
2 meter langer dan de grond
hobby's: muziek, lezen en basketbal
Momenteel enkel werkzaam in supermarkt
Op zoek naar werk wat bij mijn opleiding past

-S-
Hoe kan er op deze aarde ooit vrede heersen als er nog zoveel mensen zijn die vrede hebben met deze wereld ?!?

Sen
Modder-eter
Modder-eter

Post by Sen » Tue Mar 16, 2004 2:39 pm

Okee-

Ik ben Gee el A-tsj, 22 jaar, wonend in het pittoreske *uche uche* Nieuwegein, samen met mijn vriendje Tijdgeest.

De tijd die vliegt voorbij, ik sta erbij en besef dit:
dat elk moment wegglipt, dus luister, wat ik zeg is
dat niet alles gezegd is als het leven opeens weg is.

Ik heb geen idee wat ik met mijn leven wil, behalve produceren en rappen, waaraan ik een hoop plezier beleef.

Fuck it, I wanna rock it on stage and get paid;
minimum wage is okay if that enables me to stay
close to the mic, spent my time writing rhymes and rap tight,
produce beats for my peeps to enjoy when they ride.

Op het moment ben ik bezig de laatste hand te leggen aan een aantal tracks dat ik al een tijdje heb liggen. Ik wil die shit gewoon opgenomen en afgerond hebben. Verder blijft ook die nieuwe shit komen, hoewel ik dat probeer in te perken tot die dingen die nog liggen echt 100% klaar zijn. Ken je dat? :D

Ik hoop binnenkort weer es wat audio te droppen, aangezien ik lange tijd geen dikke dope diepe shit online heb gezet. Komende tracks zijn o.a. Elk moment met Zinahdjin en Freez en Netfeedback met Tijdgeest. Ik ben alleen al een week zwaar verkouden dus kan niets opnemen (klinkt niet). :(

In tegenstelling tot K-sean geloof ik dat de mens van oorsprong goed is, maar dat het kwaad vanaf de geboorte tracht de zuivere ziel te infiltreren en corroderen.

Naast hiphop luister ik allerlei andere muziek, ben vaak in de bibliotheek te vinden waar ik tijdschriften lees en boeken, CD's en DVD's leen. Ik kijk veel Japanse tekenfilms en bestudeer de taal en cultuur, een interesse die Idoalist bij me heeft aangewakkerd.

Met meer dan 4800 posts val ik niet echt in de categorie newbie maar toch kan de in deze post gegeven informatie behulpzaam zijn bij het verkrijgen van inzicht in de persoon Lain - de online-versie van Gee el A-tsj. Hetgeen dat leeft in The Wired.

Gegroet.

Frenzy
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by Frenzy » Tue Mar 16, 2004 3:08 pm

Nou...kan ik dan achterblijven? Neej toch zeker?

Gaan we

21 jaar, levend te wageningen (sinds 3 jaar op mezelf)
bijna 2 jaar verkering met schone dame die sinds 1/2 jaar ook in wageningen woont
Luister al heeeel lang rap en hiphop, maar ben niet zo smallthinking als de meeste hier (;) ik bedoel t goed jongens :D) dus luister ik veel rap, van underground en oldskool tot commercieel en gangster en van seculier tot holy en van afrika tot amerika (via europa ey;))
Ik speel graag basketbal, werk bij de shell, doe HBO communicatie, nu 2e jaars. Ik wil wat met media en hiphop gaan doen. Doe af en toe een freestyle maar heb me nooit tot 'echt' schrijven kunnen zetten. DJ n beetje voor de fun en de pegels en als ondersteuning van de freestyles van mij en de buurman!

zo....kunnen jullie daar wat mee?
In brightest day, in blackest night,
No evil shall escape my sight
Let those who worship evil's might,
Beware my power, Green Lantern's light!!!

Sen
Modder-eter
Modder-eter

Post by Sen » Tue Mar 16, 2004 10:18 pm

Okee, dit is het beeld wat ik heb van MC S-town:
Attachments
s-town.jpg
gestoorde gast die uit het raam wil springen
s-town.jpg (34.87 KiB) Viewed 4573 times

WoordKeuZe
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by WoordKeuZe » Wed Mar 17, 2004 10:54 pm

Nou vooruit dan maar... dan doe ik gezellig mee..

Naam: Misha, wonend in Wijk bij Duurstede dat onder Utrecht ligt.

Ik rap dus een beetje... wil er niet echt iets mee bereiken, doe het puur voor de lol... ik luister meer naar hiphop, paas feedback aan de mensen die mij hun tracks pasen etc en ga naar shows enzo, af en toe een trackie maken is gewoon leuk en ermee onstage staan al helemaal. :)
Ik heb echter wel een click:p met Ruké ... Urbanisatie genaamd... (en doe ik af en toe wat met TSA onder de naam Moordtalig) binnenkort na onze examens gaan we ermee aan de slag... hebben al beats in overvloed van o.a. Rikers (www.rikersbeats.tk!) waar ik vaak mee samenwerk... daarnaast werk ik ook wel is samen met Commissaris Flex... hij back-upt me enzo. :)
Als je had opgelet heb je me al een paar keer kunnen bewonderen onstage her en der... zo niet... ik sta binnenkort wel weer ergens :) ik zeg het wel wanneer het weer zo is...

Ondertussen ben ik ook bezig met een demo-cd genaamd Urbanisatie... gewoon voor de lol weer :D ga em niet verkopen enzo, mss rondgeven aan vrienden en eventueel op soundclick neetzetten.

Euh naast hiphop hou ik me bezig met fotografie/photoshop, ben er net mee begonnen. Mss dat ik er ooit mee verder ga...
Daarnaast schrijf ik voor HipHopNet en ben ik net gestopt bij FutureNews (jongenblad dat her en der ligt). Voor HHN heb ik aankomende zondag een interview met Dicecream van ADHD whut whut! :D

Mijn muzieksmaak is te breed om hier neer te zetten... ik digg echt alles

euh... wat wil je nog meer weten?

BeBtist
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by BeBtist » Thu Mar 18, 2004 11:22 am

hai

ik had me al een keer voorgesteld maar doe het hier nog even een keer.
Mijn naam is Arjen den Boer, ik ben 25 jaar oud, woon in Doesburg (tussen Arnhem en Doetinchem) en werk als bbl-leerling in de ghandicaptenzorg. ik heb een lieve vriendin genaamd Ilonka die in Sliedrecht woont dus ik reis veel en graag.
Als 13 jarig jochie heb ik de bijnaam BeB opgelopen en ik ben zo aktief mogelijk lid van een baptistengemeente, vandaar: BeB de BeBtist.
Ik ben 50% van het rappende muzikantenduo platvloers en ben naast vocalist evenals mijn collega Jee-Kaa multi-instrumentaal.
naast platvloers ben ik solo bezig als een soort van rappende dominee, mijn eerste demo-cd verschijnt binnenkort en gaat groeipijn heten, ik ben echter nog al een vlugge denker waardoor ik al aan de volgende bezig ben.
ik vind hiphop-cultuur een vies woord maar ben dol op doordachte muziek.mijn muziekinvloeden zijn: miles davis;tracy chapman;love;the beatles;jefferson airplane;frank zappa;de la soul;pigeon john en nog vele anderen.

www.platvloers.net (onder constructie)
www.soundclick.com/platvloers
Attachments
Logo%20platvloers.jpg
Logo%20platvloers.jpg (43.16 KiB) Viewed 4597 times

Rebec
Normal User
Normal User

Post by Rebec » Thu Mar 18, 2004 1:24 pm

Hoi ik ben Rebekka Spoelstra sinds kort. Want ik ben sinds augustus afgelopen jaar getrouwd met CHillphill.
Samen wonen we in Eindhoven.
Ik ben 19 jaar, (Phil zei het al, gelukkig ziet hij eruit als 23 :wink: )
Samen met Phil vorm ik ARC!TEX, een combinatie van rap en zang. Dat doen we nu zo'n 2 jaar.
Zelf ben ik eigenlijk al m'n hele leven met muziek bezig. Toen ik 5 was ben ik begonnen met viool spelen en later ben ik wat gitaar, piano, fluit erbij gaan leren. Zingen doe ik eigenlijk ook heel mijn leven.
Mijn leven naast de muziek bestaat uit werken in een kledingzaak. Hiervoor heb ik een jaar op de kunstacademie gezeten. Volgend schooljaar ga ik waarschijnlijk weer beginnen met de opleiding interieurvormgeving.
Ehm volgens mij was het dat wel zo'n beetje.

MJ

Post by MJ » Fri Mar 19, 2004 9:25 am

HI IK BEN MJ: MiCRoPHoNe JOCKEY

En

ZEg MiJN NaaM, ZEG MIJN NAAM

want zo krijg ik de faam!!!!!

(sorry, moest er ff uit)

K-sean

Post by K-sean » Fri Mar 19, 2004 11:21 am

Ik ben K-sean de man die alles kan
ik ben zo underground als jouw konijn
als ik met hem klaar ben
en ik blijf altijd lekker
zelfs als ik veel te gaar ben

(et ta mère aussi!!!)
Ik meet me een imago aan als een maatpak
en ik stop alle stoute rappers in m'n laadbak.
Altijd achterop! Ik wil met je spelen...
http://www.myspace.com/verzetalles

MJ

Post by MJ » Sat Mar 20, 2004 2:45 pm

www.micjoshua.com

dit ben ik maar die foto's niet meer...ik heb nu echt lang haar....plus dat ben ik niet meer zo down met die foto's te showbizzy (glamour enzo) achtig......(en ja ik bezit dus borsthaar)

Ik ben 22 en loop nu via mn studie Music Management stage bij BMG----Unisong.....waar ik een contract wil voor een baan....
Ik ben lid van een multiculturele gospelgemeente waar ik het geluid doe en assistent jeugdleider ben.....
Ik wil echt Het Woord leven en zie mijn wandel als mijn lifestyle dat ik vervolgens ook weer kan uitten door creativiteit...
Ik ben geboren op Aruba en heb er 10 jaar gewoond....beste jeugd tijd ever.....tot de scheiding van mn ouders....ik verhuisde met mn twee oudere zussen en ma naar NL....
toen ik hier kwam....deed de realiteit pijn en ben ik door moeilijke periodes gegaan, die mij gevormd en naar God hebben geleid.....sinds mn 19e fanatic.....
Ik wil in mijn bestemming komen en mn missie in deze korte tijd hier op aarde volbrengen....en dan ga ik naar huis....
(mijn demo/mini-album genaamd 'Mijn Wereld op Aarde' coming soon)

BlezZ,

MaRc JoShUa

Glashelder
BusyR.com Forum Junkie
BusyR.com Forum Junkie

Post by Glashelder » Sat Mar 20, 2004 7:57 pm

oke voor de gene die het willen weten........

ik ben Geert van der Vegt ik kom uit Apeldoorn, ben 20 jaar.

ik ben ongeveer 1 tot 1,5 jaar bezig met rap en ben sinds kort een Sn member.

ik heb al 4 jaar (bijna) de zelfde vriendin Bianka en we zijn ruim een jaar velooft.

ik doe een tuin opleiding, aanleg onderhoud ontwerpen en zo. ik hooop in mei juni klaar te zijn.
Image

spbeeld
BusyR.com Forum Spammer
BusyR.com Forum Spammer

Post by spbeeld » Sat Mar 20, 2004 10:00 pm

ik ben bobbekes vrolijk grappig en soms knetter gek maar soms ook mad serius vooral kwa texsten omdat ik de wereld iets duidelijk wil maken of proberen ..

ik ben 19 bijna 20

ik ben heftruckchauffeur !

ben vrijgezel (iemand een leuke zus.?)

en bloedgeil haha ;)
Mijn naam is haas. Echt, ik zweer het!

me
Diehard Poster
Diehard Poster

Post by me » Tue Mar 23, 2004 11:08 am

Dus nou dan zal ik me ook maar voorstellen nog maals.

Ik ben Christina Garcia geboren in Aurora Ill. in het jaar 1986 op 02-05. Ik ben op mijn 3e naar Nederland gekomen en heb 6jr in A'dam de Bijlmer gewoont. Daarna 7jr in 't kleine Veenendaal en nu in 3bergen. In augustus moet ik alleen helaas mijn mooie kamer verlaten en waar ik dan heen ga weet ik nog niet zeker of weer naar mijn ouders in 't Veen of naar Zeist met een vriendin!

Ik doe nu en diaconaal jaar bij yout for christ en werk ook bij yfc plaatsenlijk in Veenendaal aka Take Two! (voor de mensen die dat nog niet wisten) Volgendjaar ga ik studeren in Arnhem voor sociaal cultureel werker. Aldus op een creatieve manier jongeren werker worden en probleem oplosend studeren. Eeen opleiding geschikt voor betaalde medewerker van yfc!!!

Ik ben op dit moment erg veel bezig met muziek (echt van alles behalve nederlands) dans. (ga waarschijnlijk ook in oktober optreden en ik geef dans les) bezig met God wat wil Hij in mijn leven en hoe kan ik dat tot de realitijd brengen en hoe kan ik meer op Hem lijken?!?!

Ik ben verliefd en heb verkering met een hele lieve gozer genaamd Robert. (de beste vriend van mijn ex een beetje raar, maar mijn ex heeft oook met mijn beste vriendin dus kan hij ook niet klagen)

Nou dat was het wel zo'n beetje verdere vragen stel ze gerust!
Smile God loves ya!!!!!!:)
go with the flow, but don't jump in a river you might drown.

Post Reply